قوانین و مقررات شرکت در نمایشگاه

1- رعایت شئونات اسلامی و اجتماعی الزامی است.

2- تعیین محل غرفه و جانمایی غرفه­ ها پس از پایان ثبت نام غرفه داران و تنها به اولویت ثبت نام و نظر مسئول فنی نمایشگاه بستگی داشته و هیچ گونه اعتراضی در این مورد قابل پذیرش نیست.

3 – در صورت عدم تکمیل صحیح فرم ثبت ­نام، شرکت نمایشگاهی آریانا مسئولیتی در قبال بروز هر گونه اشتباه در ثبت مشخصات غرفه­ ها نخواهد داشت همچنین برگزار­کننده، در رد یا قبول درخواست­ها اختیار تام دارد. ارسال فرم رزرو غرفه به هیچ وجه دلیل بر قطعیت ثبت نام در نمایشگاه نمی باشد و مشارکت کننده می بایست، پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن به دبیرخانه نسبت به واریز کامل وجه اقدام نماید.

4- غرفه­ ها در تاریخ ذکر شده توسط دبیرخانه تحویل داده خواهند شد و مشارکت ­کنندگان گرامی می­بایست صرفاً به ارائه و فروش اجناس و خدمات ذکر شده در فرم ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است در صورت هرگونه مغایرت در خصوص خروج کالاها ترتیب اثر داده خواهد شد.

5- بدیهی است مجری این رویداد هیچ­گونه مسئولیتی در قبال میزان فروش مشارکت­ کنندگان گرامی و وجود غرفه­ ها و کالاهای مشابه ندارد و مسئولیت حفظ و حراست از اجناس غرفه­ ها در طول برگزاری و روزهای آماده ­سازی به عهده مشارکت­ کننده گرامی می باشد.

6- از فروش و عرضه هرنوع کالا مغایر با اصول بهداشتی، فاقد سیب سلامت و یا نشان استاندارد و مجوزهای لازم و معارض با ارزش­های کشور جمهوری اسلامی ایران ممانعت بعمل می­آید و فراهم نمودن هرگونه شرایط خاص جهت نگهداری اجناس به عهده مشارکت­ کننده گرامی می باشد.

7- در صورت وارد آمدن هرگونه خسارت به سازه غرفه و تجهیزات تحویل داده شده به مشارکت­ کننده هزینه آن اخذ می گردد و بدیهی است مشارکت ­کننده گرامی حق واگذاری و تعویض غرفه مورد اجاره خود را ندارد.

8- برگزاری هرگونه مراسم و پخش موسیقی که منجر به ازدحام جمعیت و آلودگی صوتی باشد و با اعتراض سایر غرفه داران همراه باشد ممنوع است.

9 – متقاضیانی که فضای بدون تجهیزات را ثبت نام نموده و خود رأساً اقدام به ساخت و ساز غرفه خواهند نمود،
می بایست حداقل 30 روز قبل از افتتاحیه، نقشه غرفه سازی را به هر سه صورت : پرسپکتیو، نما (مقیاس 100/1) و پلان (مقیاس 100/1) به برگزار کننده ارائه و تاییدیه دریافت نمایند. در غیر این صورت و پس از تاریخ مقرر مجوز ساخت و ساز صادر نخواهد شد.

10 –  بروز هرگونه حادثه و یا عاملی که جلوگیری از آن از عهده مجری خارج بوده و منجر به عدم برگزاری نمایشگاه گردد، شرایط اضطراری تلقی و وجوه پرداختی مشارکت کنندگان پس از کسر هزینه های عملیاتی مسترد خواهد شد.