شرکت نمایشگاهی آریانا مفتخر است با تیمی مجرب و خوش فکر اجرای نمایشگاه های داخلی و بین المللی را با بالاترین استاندارد نمایشگاهی اجرا نماید .

شرکت نمایشگاهی آریانا ، مجری برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها مفتخر است با سابقه طولانی و تجربه ای که حاصل از تلاش شبانه روزی پرسنل وفادار و مجرب شرکت بوده، در طی این سالها برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها در سطح داخلی و بین المللی را با عناوین گوناگون که ثمره آن بالاترین حد رضایت مشتری بوده است را در کارنامه درخشان شرکت ثبت کند.

برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها فعالیتی کاملا تخصصی است که دانش ،‌تجربه و تکنولو‍ژی مناسب خود را می طلبد.

شرکت نمایشگاهی آریانا یکی از فعالان حوزه طراحی ، اجرا و مدیریت پروژه های نمایشگاهی با بهره مندی از تیم مجرب و خوش فکر با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت اقدام به ارائه خدماتی همچون برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها دراین حوزه به هم میهنان عزیز نموده است .

به خود می بالیم که سابقه فعالیت در برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها این امکان را برای ما فراهم کرده تا با شناخت خواسته ها و نیازهای مشتریان ، آگاهی از دانش روز، دسترسی به مجربترین نیروی انسانی و بهره برداری از مناسب ترین امکانات فنی قادر به ارائه خدمات تخصصی به مشتریان خود باشیم.

شرکت نمایشگاهی آریانا مجری برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها با داشتن تجربه درخشان و بیش از ۱۰۰ عنوان پروژه موفق در برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها ی متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی ، آماده برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها در سطح کشوری و بین المللی میباشد.

جشنواره و نمایشگاه های اجرا شده : جشنواره اسباب بازی، جشنواره های مناسبتی، جشنواره کودک، نمایشگاه مشاغل خانگی، جشنواره جاده ابریشم، جشنواره غذا، نمایشگاه سلامت، جشنواره بادبادک ها، نمایشگاه توانمندیهای بانوان ایرانی، جشنواره اقوام ایرانی، نمایشگاه های صنایع دستی، نمایشگاه های تخصصی همچون نمایشگاه صنایع غذایی و محصولات داخلی، نمایشگاه صنعت ساختمان، نمایشگاه صنایع، نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر، نمایشگاه سوغات و هدایا، جشنواره کالاهای ایرانی، نمایشگاه توانمندیهای بانوان، نمایشگاه کشاورزی، نمایشگاه گل وگیاه، نمایشگاه گیاهان دارویی، نمایشگاه فرش و گلیم ایرانی، نمایشگاه چاپ وبسته بندی و ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *