برگزاری جشنواره

برگزاری جشنواره در قالب برنامه های مختلف به عواملی همچون برنامه ریزی، اطلاع از خواسته های گروه هدف، امکانات قابل دسترس، مکان و زمان مناسب و هدف از برگزاری جشنواره بستگی دارد.  در این بین اطلاع از جشنواره های اجرا شده و در حال اجرا و جشنواره هایی که در آینده قرار بر برگزاری در شهر و یا مکان مورد نظر است و همچنین اطلاع از تقویم های محلی مکان مورد نظر جهت تسریع در رسیدن به هدف برگزاری جشنواره از جمله مواردیست که باید در برگزاری جشنواره  در نظر گرفت.

شرکت آریانا مفتخر است با بهره مندی از دانش و پرسنل توانمند، برگزاری بسیاری از جشنواره ها همچون جشنواره بازی و اسباب بازی، جشنواره غذاهای ایرانی، جشنواره صبحانه سالم، جشنواره بازی های بومی و محلی، جشنواره کالاهای ایرانی، جشنواره اقوام ایرانی را  برعهده داشته است .

خوشبختانه تیم آریانا با تجربه بسیار در امر برگزاری جشنواره ها، همواره به دنبال خلق و برگزاری جشنوارهایی همتراز جشنواره های بین المللی میباشد. ایده پردازی و برگزاری جشنواره ای همچون جشنواره “کامکس” (کمپینگ، آفرود، کوهنوردی، ورزش های مهیج) که به جد نقش بسیار مفیدی در جهت فرهنگ سازی و بالابردن نشاط اجتماعی در جامعه داشته است، یکی از جشنواره های اجرا شده شرکت آریانا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *