درباره کامکس

جشنواره و نمایشگاه بین المللی “کمپینگ آفرود کوهنوردی و ورزش های مهیج ” که به اختصار کامکس نامیده میشود اولین و گسترده ترین رویداد طبیعت گردی ایران می باشد.

تیم جوان و متخصص آریانا پس از سال‌ها مطالعه و بررسی عناوین مذکور در حوزه فرهنگی و اقتصادی ، ایده برگزاری جشنواره و نمایشگاه کمپینگ، آفرود، کوهنوردی و ورزش‌های مهیج ایران را به ثمر نشاند، نمایشگاهی که سالهاست در کشورهای مترقی جهان در حال برگزاریست و با استقبال بی نظیر جوانان آن کشورها روبرو بوده است.

بعد از گذشت دو سال تحقیق و توسعه وگرد هم آوردن چهار عنوان نمایشگاهی در کنار یکدیگر که تقریبا وجه مشترک همه آن ها طبیعت است و بدون طبیعت وجود آنها نیز معنایی ندارد و برگزاری زنجیره ای این نمایشگاه در تمام شهرهای ایران کامکس پا به عرصه وجود گذاشت.

امروزه « آفرود،کمپینگ و کوهنوردی و ورزش های مهیج » تبدیل به حوزه ای تخصصی شده است که استقبال نسل جدید جوانان علاقه مند و مشتاق آن را تبدیل ب صنعتی درآمدزا و روبه رشد کرده است . این سه حوزه تخصصی با چندین زیر شاخه  از جمله ، تجهیزات طبیعت گردی ، تجهیزات ماشین آفرود و تجهیزات کوهنوردی، تورهای طبیعت گردی، معرفی سبک های جدید سفر, معرفی ورزش های مهیج و نوظهور دیگر در غالب صنعت گردشگری و ورزش صرف نمی گنجد و نیازمند فضاهای مناسب تر و توسعه یافته تر از جمله نمایشگاههای تخصصی جهت معرفی هرچه بهتر می باشند.

علاوه بر ماهیت نمایشگاه که محلی برای آگاهی مصرف کننده از خدمات و کالاهای نوظهور است، تیم کامکس به دنبال راهکاری برای هرچه بیشتر جذاب کردن و متفاوت سازی این نمایشگاه از سایر نمایشگاههای دیگر بود، به طوری که نام جامع ترین رویداد طبیعت گردی برازنده آن باشد، در این راستا رویدادهای ویژه ای برای جوانان و نونهالان و حتی پیشکسوتان بازدید کننده از این نمایشگاه در نظر گرفته شد که کامکس را از نمایشگاهی صرف به رویدادی همه جانبه و مهیج تبدیل کرد.

جشنواره کامکس در سال حمایت از کالای ایرانی با حمایت از تولید و عرضه‌کنندگان کالای ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان، بستری ویژه را جهت عرضه کالاها و خدمات داخلی در حوزه تجهیزات طبیعت‌گردی فراهم آورده است.

این رویداد در دو بخش جشنواره و نمایشگاه به فعالیت می‌پردازد. بخش نمایشگاهی این رویداد جامع‌ترین مرجع عرضه و فروش جدیدترین تجهیزات در حوزه سفر و طبیعت‌گردی، خودورهای سافاری و سفری خواهد بود

تیم کامکس در حوزه برگزاری جشنواره  رسالت اجتماعی را نیز بر دوش خود حس میکند که در ذیل به اختصار بیان شده است ؛

آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست

 نهادینه سازی ورزش های طبیعت محور در بین کودکان و نونهالان

توجه ویژه به معرفی فعلان طبیعت گردی و جوانان مناطق محروم

 ارج نهادن به پیشکسوتان چهار حوزه آفرود کوهنوردی و ورزش های طبیعت محور

معرفی جدیدترین محصولات و تولیدات ساخت کشور

حمایت از محققان و نوآوران کشور

ترویج و حمایت از آفرود سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *